В Україну впустили знімальну групу телеканалу Міноборони Росії

У Державній прикордонній службі повідомили, що члени знімальної групи при перетині кордону журналістами не представлялися

СуспільствоАнна Журба, 12 грудня 20196070

Знімальну групу російського телеканалу «Звезда», яким володіє Міністерство оборони Росії, пустили в Україну. Про це йдеться в сюжеті, опублікованому 12 грудня на сайті телеканалу.

Зазначається, що знімальна група «Звезди» стала одними із перших російських журналістів, яких офіційно впустили в Україну, починаючи з 2014 року. Це сталося нібито після запрошення президента Володимира Зеленського на саміті «нормандської четвірки» 9 грудня. Власне, журналісти кажуть, що хотіли перевірити, чи дотримується український президент своїх обіцянок.

У сюжеті журналістка телеканалу Діана Сіразі каже, що через заборону на в’їзд до України для виконання «професійного обов’язку» російським репортерам часом доводилося «вигадувати причини» – говорити, що їдуть на концерт, на побачення чи що чекає хвора бабуся.

Оскільки між Україною та Росією заборонене пряме авіасполучення, знімальна група летіла з Москви в Київ через Мінськ. Діана Сіразі зазначає, що під час паспортного контролю в Києві про ціль візиту її не запитали.

«Хоча це і так можна зрозуміти, глянувши на нашого оператора з камерою», – каже вона.

Завершується сюжет на майдані Незалежності, де Сіразі каже, що поки що незрозуміло, чи всі російські журналісти тепер можуть приїжджати в Україну.

У прес-службі Держприкордонслужби повідомили, що не мають інформації про порушення законодавства членами знімальної групи телеканалу, що завадило б їм перетнути кордон, пише «Цензор.нет». Також прикордонники запевняють, що пропуск російських журналістів ніяк не пов’язаний із словами Володимира Зеленського на саміті «нормандської четвірки». Liga.net, посилаючись на власні джерела в Державній прикордонній службі пише, що на паспортному контролі члени знімальної групи журналістами не представлялися, а говорили про «приватний візит».

Додамо, що російський телеканал «Звезда» – це офіційний пропагандистьский телеканал Міністерства оборони РФ, який неодноразово викривали у повідомленні неправдивої інформації. Зокрема, 22 жовтня 2015 року канал опублікував повідомлення, що «український прем'єр-міністр Арсеній Яценюк звинуватив лідера партії Батьківщина Юлію Тимошенко в сексуальних домаганнях», посилаючись на «інтерв'ю», яке нібито брала у Яценюка журналістка російської редакції Radio France Internationale Олена Серветтаз. Натомість RFI зазначила, що Олена ніколи не брала інтерв'ю у Яценюка.

Також раніше телеканал публікував вигадані новини про те, що Україна нібито захотіла від Монголії компенсацію за навалу хана Батия в XIII столітті, про побиття співака Андрія Макаревича в Харкові, а також фото «українських солдатів, які відбирали худобу у мирного населення на Донбасі». Крім того, телеканал «Звезда» видав пуск ракети на Байконурі за обстріл міста Макіївка Донецької області силами АТО і опублікував новину про колишнього українського військовослужбовця, який нібито звинуватив ЗСУ в причетності до катастрофи малайзійського Boeing, матеріал про який пізніше видалив. Двоє журналістів каналу після затримання Службою безпеки України зізналися, що брехали про війну на Донбасі.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук