Керівництво каналу «1+1» звинуватило Шустера у порушенні умов ліцензійної угоди (відео)

СуспільствоРоман Ганкевич, 19 вересня 201534440
Керівництво каналу «1+1» звинуватило Шустера у порушенні умов ліцензійної угоди (відео)
фото ZAXID.NET
Савік Шустер різко відповів на звинувачення керівництва каналу «1+1»

Журналіст і телеведучий Савік Шустер дав різку відповідь гендиректорові телеканалу «1+1» Олександрові Ткаченку щодо скандального зняття його політичного ток-шоу з ефіру цього телеканалу. Відповідну заяву він зробив в ефірі «Шустер Live» у п'ятницю ввечері, 18 вересня.

Шустер, програма якого після зняття з ефіру вийшла на телеканалі «112 Україна», сказав, що отримав від керівництва «1+1» лист про те, що він не має права показувати її там.

«Щойно прийшов лист від генерального директора ТРК «1+1» до мене, що за ліцензійним договором ми не маємо права виходити на телеканалі 112», - процитував він заяву гендиректора Олександра Ткаченка.

«У нас не було в ліцензійній угоді того, що нас можна знімати з ефіру, як захочеться, і за непотрібністю ... як якесь сміття викидати. Саша Ткаченко, ти колега-журналіст, я не ваш раб, я не якесь лайно в ваших руках. І частіше дивіться у дзеркало. Може там ви побачите більше правди», - сказав з цього приводу Шустер.

Як повідомлялося, про скандальне зняття ток-шоу Шустера з ефіру стало відомо вчора ввечері, коли передача не вийшла в ефір телеканалу у назначений час. Савік Шустер тоді заявив, що його попередили про це буквально за дві хвилини перед початком трансляції.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук