Кримська «влада» оголосила персонами нон ґрата низку ЗМІ

«Влада» Криму склала список засобів масової інформації, які стали персонами нон ґрата – журналістам цих видань не дадуть можливості працювати на масових заходах на півострові. У числі «заборонених» ЗМІ у Криму – проект Радіо Свобода сайт «Крим.Реалії», кримськотатарський телеканал ATR, який минулого тижня відновив мовлення з Києва, агентство новин QHA і «15 хвилин». Про це повідомила заступник генерального директора телеканалу ATR Ліля Буджурова у своєму Facebook.

За її словами, відповідне розпорядження є в листі з Міністерства внутрішньої політики та інформації Криму.

«Співробітники телеканалу ATR, які працюють у Криму на законних підставах, надаючи свідотцтва від Роскомнагляду про реєстрацію, стали персонами нон-ґрата не лише для офіційних органів, а й для «своїх». В останні дні дві установи кримськотатарської культури попередили нас про неможливість зйомок. При цьому вони посилаються на «лист із Міністерства внутрішньої політики та інформації Криму», в якому рекомендується не пускати на свою територію журналістів, які представляють ATR, «15 хвилин», «Крим.Реалії» та QHA», – зазначила Буджурова.

Як нагадує Радіо Свобода, в останньому звіті міжнародної неурядової організації Freedom House зазначалося, що Крим увійшов до десятки найнесприятливіших регіонів для роботи журналістів. Згідно з результатами дослідження, Крим увійшов до десятки найгірших територій для роботи ЗМІ разом з такими країнами як Білорусь, Куба, Гвінея, Еритрея, Іран, Північна Корея, Сирія, Туркменістан і Узбекистан.

У звіті організації наголошується, що після анексії Криму Росією на півострові з’явилися «обмежувальні правила для ЗМІ і широко поширене насильство».

Росія окупувала український Крим у лютому-березні минулого року і заявила про його анексію, якої не визнають у світі.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук