Низка західних ЗМІ повідомили про «перемогу сепаратистів з великим відривом» на виборах в ОРДЛО

Статті у The Washington Post та The Economist викликали подив у коментаторів та журналістів-міжнародників

СвітКатерина Чурилова, 15 листопада4480
Мешканці окупованого Донбасу голосують на «виборах» 11 листопада

Низка провідних західних ЗМІ стали учасниками скандалу під час висвітлення псевдовиборів на окупованій частині Донбасу.

Як інформує «Голос Америки», газета The Washington Post 12 листопада опублікувала новину про фіктивні вибори в ОРДЛО, джерелом якої стала інформаційна агенція Associated Press. «Сепаратисти перемагають на виборах у повсталих регіонах України із великим відривом», – твердить назва статті.

Попри те, що матеріал загалом містить інформацію про засудження виборів міжнародною спільнотою та їхню фіктивність, назва та окремі елементи матеріалу спантеличили коментаторів та журналістів-міжнародників.

«Дивно якось Associated Press. Окрім сепаратистів інших кандидатів і не було! Ті, кого не пустили на вибори, щоб забезпечити перемогу Пушиліна – теж сепаратисти. Це була сепаратистська оборудка повністю організована Москвою», – обурився журналіст британського видання Telegraph Роланд Оліфант у Twitter.

«У цьому матеріалі Associated Press про фіктивні вибори у контрольованих Росією регіонах Донецька та Луганська багато неправильного, починаючи із заголовку і першого речення», – прокоментував статтю журналіст «Радіо Свободи» Крістофер Міллер.

Ситуація із суперечливим заголовком у The Washington Post сталася майже одразу після критики публікації у Financial Times про буцімто неефективність санкцій проти Росії.

Також нещодавно видання The Economist також привернуло увагу дивним добором слів для опису «виборів» в ОРДЛО.

«Два регіони у східній Україні, які відкололись, повідомили про обрання проросійськи налаштованих лідерів уряду та парламенту. Президент України Петро Порошенко закликав громадян не голосувати у «фальшивих» виборах у Донецьку та Луганську у неділю. Західні лідери заявили, що вибори є незаконними та нелегітимними, також такими, що підривають Мінські домовленості від 2015-го року, які вимагають проведення виборів у відповідності до українського законодавства» , – писали у The Economist.

Український оглядач-міжнародник Максим Еріставі знайшов у короткому пасажі чимало помилок. Так, «регіони, які відкололись» насправді є окупованими Росією, «лідери уряду» в ОРДЛО насправді самопроголошені, а вибори в ОРДЛО є незаконними та нелегітимними не на думку західних урядів, а відповідно до міжнародного права, зазначив він.

Нагадаємо, російська окупаційна влада окремих районів Донецької та Луганської областей провела вибори ватажків «ДНР» і «ЛНР», а також так званих «народних рад» 11 листопада.

Раніше Служба безпеки України назвала ці вибори бутафорією та зазначили, що їхні результати були заздалегідь «намальовані в адміністрації президента Росії».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук