Затриманий СБУ проросійський пропагандист закликав збирати гроші на підтримку бойовиків

Працювати на Кремль затриманий Муравицький почав з 2014 року

Затриманий СБУ проросійський пропагандист закликав збирати гроші на підтримку бойовиків
фото СБУ
Затриманому оголосили про підозру в державній зраді

СБУ затримала «журналіста»-блогера Василя Муравицького, який три роки писав антиукраїнські матеріали за гроші, які йому надсилали з РФ. Він також закликав збирати гроші та інше матеріальне забезпечення для терористів «ДНР/ЛНР», пише «Еспресо».

Повідомляється, що працювати на Кремль він почав з 2014 року, створюючи публікації, за які йому платили через міжнародні системи розрахунків. Куратори з РФ завжди розставляли «правильні акценти» у його матеріалах, які потім публікувалися на шести сайтах, що адмініструвалися з Росії та окупованих територій.

З документів, вилучених СБУ, стало відомо, що на початку «кар’єри» російські куратори платили Муравицькому:

За коментар на півсторінки, тобто короткий опис ситуації, 2100 рублів (708 гривень за курсом 2014 року);

За аналітику на 2 сторінки, тобто глибокий аналіз публікацій та тем, 4300 рублів (1451 гривня за курсом 2014 року);

За думку на 2 сторінки, тобто розгорнуту оцінку ситуації, також 4300 рублів (1451 гривня за курсом 2014 року).

У контракті також зазначено, що за 2015 рік Муравицький мав отримати не більше 250 тисяч рублів, або 91,6 тис гривень (7630 на місяць) за курсом того року.

Фото «Еспресо»

Правоохоронці оприлюднили одну з копій документів, знайдених в будинку блогера, на якій вказано, що замовником його статей був ресурс МИА «Россия сегодня». Втім статті Муравицького стали «знаменитими» на багатьох російських та сепаратистських сайтах, пише «Еспресо».

Зокрема, він писав та знімався у сюжетах сепаратистського ЗМІ News Front. Там, у період з жовтня 2015 року до квітня 2016 року він регулярно видав мінімум одну статтю щомісячно. Найбільш гучні з них: «Чому Україна - бананова республіка США, а Еквадор – ні», «На Україні знищена державність - звідси і всіляка шваль», а також матеріал з лаконічною назвою «Кінчені тварі» про екс-прем’єра Арсенія Яценюка та екс-міністра фінансів Яресько.

Статті Муравицького на сайті News Front , фото «Еспресо»

Матеріали Муравицького, але вже з більш помірними заголовками, до квітня 2016 року з’являлися і на російському сайті «Украина.ру». Там, зокрема, можна знайти його статті з назвами «У Польщі може пройти свій євромайдан» та «Як Джемілєв пов’язаний з ІДІЛ».

Фото «Еспресо»

Його матеріали також з’являлися й на сепаратистському сайті Novorossia Today, а його коментарі часто висвітлював російський сайт «Политнавигатор», який після затримання Муравицького почав активно його захищати.

Зображення «Еспресо»

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук