Авторка пропагандистського відео про безвіз заявила, що готувала сюжет для Reuters

Журналістка Наталя Трофимова стверджує, що не давала російському телеканалу Russia Today прав на використання свого матеріалу

СуспільствоНазарій Тузяк, 16 червня 20174080

Журналістка Наталя Трофимова, сюжет якої про перший день безвізового режиму вийшов на пропагандистському каналі Russia Today, заявила, що готувала відео для британського агентства Reuters. Про це Наталя Трофимова заявила 16 червня у коментарі «Українській правді».

Вона уточнила, що працює фрілансером і не має постійних замовників, тож інколи роботу їй підкидають знайомі.

«Цей дзвінок був звичайний. До мене звернулося не російське ТБ, а продюсерський центр, агентство і його представник Ірина Камишева (йдеться про кримську компанію Video Idea Production – ред.). Сказала, що потрібно зняти відео для Reuters», – розповіла Наталя Трофимова.

За її словами, Ірина Камишева попросила зібрати матеріал про ситуацію на кордоні, зняти людей і запитати, куди вони їдуть, чи робили візу, а також з'ясувати, чи збільшився потік людей. «Мова про перший день безвізу. Потрібно було зняти відео, записати синхрони, залити в інтернет, а посилання передати замовнику. Подальша доля відео не обговорювалася», – додала Наталя Трофимова.

Вона також заявила, що у сюжет Russia Today взяли лише уривок одного із запису, і після того, як вона сама про це довідалася, намагалася дізнатися, як вони отримали її сюжет.

Прінтскрін із переписки Наталі Трофимової із Russia Today (джерело: «Українська правда»)

Після того, як у Russia Today підтвердили, що отримали матеріали від Video Idea Production, з якою Наталя Трофимова й домовлялася про співпрацю, журналістка звернулася за поясненнями до цієї компанії. У Video Idea Production їй підтвердили, що самі надали матеріали для Russia Today, а із Reuters ніколи не співпрацювали.

Прінтскрін із переписки Наталі Трофимової із Video Idea Production (джерело: «Українська правда»)

Наталя Трофимова також розповіла, що на прикордонному пункті її акредитували як журналістку телеканалу «Україна», оскільки там працював її оператор. «Акредитували на шлагбаумі, ручкою. Я назвала прізвище, ім'я та по батькові, записали під прізвищем оператора (у якого було посвідчення телеканалу «Україна»). Ось так вийшла акредитація. І так, на жаль, вийшло, що ми знімали на техніку каналу», – додала Наталя Трофимова.

Нагадаємо, 11 червня, у день введення безвізового режиму із Євросоюзом, на телеканалі «Russia Today» вийшов пропагандистський матеріал, який зняли оператор телеканалу «Україна» Василь Скопик та журналістка Наталя Трофименко. У сюжеті стверджувалося, що Польща не хоче приймати українських громадян, а на самому кордоні утворилися черги.

Оператор ТРК «Україна» Василь Скопик після виходу сюжету зізнався, що знімав відео для Russia Today. Після того, як вихід цього сюжету викликав скандал,Василь Скопик звільнився із ТРК «Україна».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук