Екс-радник Дональда Трампа отримав $45 тис. за участь у ювілеї Russia Today

СвітАндрій Стець, 16 березня 20174360
Майкл Флінн пішов у відставку з посади радника з національної безпеки президента США у лютому 2017 року

Російський пропагандистський канал Russia Today, відомий численними фейковими новинами про ситуацію в Україні, заплатив 45 тис. доларів колишньому раднику з питань національної безпеки президента США Майклу Флінну за його візит до Москви в 2015 році. Про це повідомляє агентство Yahoo News з посиланням на документи комітету Конгресу США.

Як йдеться у повідомленні, Флінн приїхав до Москви 10 грудня 2015 на святкування 10-річчя Russia Today і виступив там з промовою. У триденній поїздці його супроводжував син, Майкл Флінн-молодший.

Вони обидва зупинилися в 5-зірковому готелі «Метрополь» у Москві. Усі витрати взяв на себе російський уряд.

Московський візит став третім епізодом, коли екс-голова Розвідувального управління Міністерства оборони США мав справу з росіянами в період після звільнення з посади у Пентагоні в 2014 році і до приходу в кампанію Дональда Трампа.

Флінн також отримав два платежі по 11 250 доларів кожен від вантажної авіакомпанії «Волга-Дніпро» і комп'ютерної фірми Symantec. Обидві зустрічі проводилися з філіями американських компаній, які перебувають у приватній власності.

Як інформував ZAXID.NET, 13 лютого Флінн подав у відставку з посади радника з національної безпеки президента Трампа після того, як стало відомо, що він ввів в оману чиновників Білого дому щодо контактів з російським послом Сергієм Кисляком під час президентської кампанії. Також повідомлялось, що Флінн обіцяв сприяти зняттю санкцій з Росії через її агресію проти України.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук