Нацрада звернеться до суду для анулювання ліцензії телеканалу NewsOne

Канал звинуватили у розпалювані ворожнечі та закликах до війни

Телеканал належить нардепу від ОПЗЖ та партнерові Медведчука Тарасові Козаку

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення звернеться до суду з позовом про анулювання ліцензії для телеканалу NewsOne (ТОВ «Новини 24 години») за мову ворожнечі в ефірі. Відповідне рішення регулятор ухвалив на засіданні 5 вересня, повідомив «Укрінформ».

При ухваленні цього рішення Нацрада послуговувалася даними моніторингів телеканалу за останній час, які підтвердили неодноразове поширення в його ефірі закликів до розв’язування агресивної війни або її пропаганди та розпалювання національної, расової чи релігійної ворожнечі та ненависті у висловлюваннях.

Зокрема, регулятор узяв до уваги моніторинг мовлення NewsOne за період з 1 червня до 8 липня 2019 року включно. Так, в ефірі за 8 липня ведучі та учасники телепрограм мовника обговорювали ідею проведення спільного телемосту з російським телеканалом «Россия24» під назвою «Надо поговорить», а також його подальше скасування.

Визнавши наявність мови ворожнечі у висловлюваннях, які були поширені в ефірі телеканалу NewsOne, а також порушення законів України «Про телебачення і радіомовлення» і «Про інформацію» та факт неусунення ліцензіатом порушень законодавства, Нацрада вирішила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії на мовлення.

Відповідно до закону «Про телебачення і радіомовлення», Нацрада може звертатися до суду з позовом про анулювання ліцензії лише після застосування санкцій «оголошення попередження» та «стягнення штрафу» за порушення мовником однієї й тієї ж норми закону протягом року.

Представники NewsOne назвали рішення Нацради наступом на свободу слова.

Нагадаємо, 7 липня російський журналіст Дмитро Кисельов анонсував на 12 липня телеміст під назвою «Надо поговорить» за участю українського телеканалу NewsOne і російського каналу «Россия24». Однак така ідея викликала обурення в Україні. Згодом NewsOne повідомив про скасування «першого неполітичного телемосту між людьми з України та Росії».

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення 9 липня призначила перевірку телеканалу NewsОne, на підставі якої буде можливо позиватися про анулювання ліцензії.

15 липня генпродюсера NewsOne Василя Голованова допитали в СБУ в межах розслідування справи про державну зраду у зв'язку з наміром телеканалу NewsOne провести телеміст з російським телеканалом. 16 липня прес-служба Нацради повідомила, що регулятор проведе позапланову виїзну перевірку телеканалу NewsОne у період із 22 по 23 липня.

Пізніше, 18 липня, заступниця голови Нацради Уляна Фещук заявила про те, що представники телеканалу NewsOne відмовляються отримувати повідомлення про проведення перевірки. Того ж дня на сайті регулятора уточнили дату перевірки – 24-25 липня.

Зрештою 24 липня представники телеканалу NewsOne дозволили членам робочої групи Нацради провести перевірку у своїй редакції.

Окрім того, Нацрада шість разів оголошувала попередження телеканалу NewsOne та один раз штрафувала ліцензіата за інші порушення, починаючи з кінця грудня 2017 року.

Як відомо, власником каналу NewsOne є нардеп Тарас Козак, його вважають соратником кума російського президента Віктора Медведчука. До його холдингу, крім NewsOne, також входять телеканали «112 Україна» і ZIK.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук