У Великобританії заблокували рахунки телекомпанії Russia Today

СвітЮлія Поліковська, 17 жовтня 20163471
У Великобританії заблокували рахунки телекомпанії Russia Today
Рупору Кремля - телекомпанії Russia Today - заблокували всі рахунки у Великобританії

У Великобританії заблокували всі рахунки російської державної багатомовної телевізійної компанії RT (Russia Today). Про це повідомила головний редактор Маргарита Симоньян у Twitter.

«Нам закрили рахунки в Британії. Всі рахунки. Рішення перегляду не підлягає. Хай живе свобода слова!», – сказано у повідомленні.

Нагадаємо, у вересні 2016 року британський медіарегулятор Ofcom почав розслідування щодо Russia Today. Приводом для перевірки став репортаж каналу, в якому стверджувалося, що британська енергетична компанія Cuadrilla скидає отруйні відходи біля берегів Африки. У зв’язку з цим Ofcom вирішив перевірити телеканал щодо можливого порушення правил достовірності та неупередженості.

У 2015 році Ofcom перевіряв кілька сюжетів Russia Today за скаргами британських глядачів. Майже всі претензії стосувалися висвітлення подій в Україні. У 2014 році RT чотири рази порушив мовний кодекс Великобританії.

Як повідомлялося раніше, торік Росія збільшила витрати на інформаційні пропагандистські ресурси у Великій Британії більш ніж на 100 млн фунтів. Телеканал Russia Today має власний офіс у Лондоні.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук