Манафорт отримав від «Партії регіонів» більше, ніж партія офіційно витрачала – NYT

Раніше Манафорт визнав, що в 2012-2013 роках отримав 17 млн доларів від ПР

Екс-очільник передвиборчого штабу президента США Дональда Трампа Пол Манафорт отримав за свої послуги більше, ніж «Партія регіонів» (ПР) офіційно витрачала у той період. Про це йдеться у матеріалі The New York Times.

Як повідомлялося, у червні Манафорт визнав, що в 2012-2013 роках отримав 17 млн доларів від української «Партії регіонів».

Його консалтингова компанія отримала гроші за роботу в інтересах партії, зокрема, за організацію її передвиборчої кампанії.

Водночас за даними видання у 2012 році ПР повідомила про щорічні витрати близько 11,1 млн доларів США. За той самий рік Манафорт повідомив про доходи від ПР у сумі 12,1 млн доларів.

У 2013 році «Партія регіонів» повідомила про витрати у розмірі 3,7 млн доларів, а Манафорт - про отримання платежів у розмірі 4,5 млн доларів.

Документи Манафорта, подані у Мін’юст США, не охоплюють весь період його роботи в Україні. Зокрема, у записах «амбарної книги» ПР згадуються $12,7 млн, які призначалися для фірми Манафорта з 2007 до 2012 рр.

За даними «амбарної книги», регіонали за останні 10 років витратили близько $2 мільярдів.

Нагадаємо, що спеціалізований антикорупційний прокурор Назар Холодницький заявив, що наразі немає доказів причетності екс-радника Віктора Януковича Пола Манафорта до так званої «чорної бухгалтерії» «Партії регіонів».

Прес-секретар Манафорта Джейсон Малоні заявив, що відповідальність за протиріччя між даними, що публікувала ПР та даними Манафорта лежить на «Партії регіонів».

«Питання про звітність «Партії регіонів» мають бути спрямовані тим, хто входить до складу партії, відповідальної за таку звітність», – заявив Малоні.

У статті The New York Times також наголошується, що українське розслідування цієї невідповідності навряд чи можливе.

«Партію регіонів розформовано, а прокурори розглядають набагато серйозніші злочини, ніж помилки у поданнях про фінансування партії», – зазначає видання.

Нагадаємо, у серпні 2016 року газета New York Times оприлюднила дані, що свідчать про виділення «Партією регіонів» великих сум Полу Манафорту у період між 2008 і 2012 роками.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук