Нацрада назвала телеканали, що найбільше порушили виборче законодавство в ефірі

Виявлені порушення традиційно стосувалися оприлюднення результатів опитування громадської думки

У березні телеканал «Прямий» і «5 канал» більше інших телеканалів порушили виборче законодавство в ефірі. Про це йдеться у повідомленні на сайті Нацради з питань телебачення і радіомовлення у понеділок, 15 квітня.

Як повідомляється, на своєму засіданні 12 квітня робоча група Нацради з телебачення і радіомовлення з нагляду за дотриманням ЗМІ виборчого законодавства, розглянула результати моніторингу, проведеного в березні.

Виявлені порушення традиційно стосувалися оприлюднення результатів опитування громадської думки. Недотримання вимог частини другої статті 566 закону «Про вибори президента України» було помічено в ефірі таких телеканалів: «UA: Перший Digital» - 2 випадки, «1+1» - 1, «Прямий» - 12 випадків, «NewsOne» - 2 випадки, «ZIK» - 5, «4 канал» - 2 випадки, «Максі-ТВ» - 1. Зокрема, телеканали порушували виборче законодавство, транслюючи неповну інформацію про соцопитуваннях, замовні матеріали під виглядом інформаційних, а також нерівномірно надаючи ефірний час для кандидатів.

Водночас наголошується, що телеканал ZIK виправив свої помилки і зараз є єдиним телемовником, який зазначає, як цього вимагає закон, що інтерактивні опитування в студії не є репрезентативними.

Розміщення агітаційних матеріалів у випусках новин та інформаційних передачах було зафіксовано в ефірі телеканалів «Інтер», «Україна», ICTV, «5 канал», «Прямий» і «ОБОЗ tv».

«Під час моніторингу також була зафіксована очевидна підтримка окремих кандидатів деякими ЗМІ і незбалансованість під час висвітлення коментарів всіх кандидатів на пост Президента України щодо подій, пов'язаних з виборами. До прикладу, на «Інтері» передачі про Юрія Бойка зафіксовані загальним хронометражем більш ніж одна година; на телеканалі «Україна» 44 хв. були присвячені Олександру Вілкулу та 41 хв. – Олегу Ляшку», - йдеться в повідомленні.

«На «5 каналі» з 13 по 19 березня були зафіксовані матеріали з виключно позитивною оцінкою діяльності Петра Порошенка, при тому, що на каналі розподіл ефірного часу для висвітлення діяльності кандидатів був непропорційним», - повідомили в Нацраді.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук