У Молдові виписали перший штраф за порушення закону про боротьбу з російською пропагандою

СвітАндрій Стець, 27 лютого2430

Координаційна рада з питань телебачення і радіо оштрафувала телеканал RTR-Moldova за ретрансляцію новин російського пропагандистського телеканалу «Россия 1».

Це перший такий штраф в рамках нещодавно прийнятого закону, який забороняє національним телеканалам транслювати російські новини та інформаційно-аналітичні програми, повідомляє NV.ua з посиланням на молдовський телеканал Realitatea.

Зазначається, що КСТР кілька днів проводила моніторинг телеканалу і з'ясувала, що в його ефірі виходили такі ж сюжети, що і на телеканалі «Россия 1».

Крім того, в деяких випадках аналогічними були і підводки до сюжетів. Вони виходили у випусках місцевих новин і займали від 28% до 41% часу випуску.

Водночас, на RTR-Moldova з рішенням КРТР не згодні і мають намір його оскаржити в суді.

«Вважаємо, що рішення незаконне, КРТР інтерпретувала положення 9 статті Кодексу про телебачення і радіо, розширивши заборонні норми. RTR-Moldova, як і будь-який інший молдавський телеканал, який не має корпунктів у Росії, закуповує контент у Всеросійській державній телерадіокомпанії і показує їх у рамках місцевих новин», – заявив директор телеканалу RTR-Moldova Євген Сергєєв.

За його словами, телеканал має право закуповувати новинні сюжети, як в Росії, так і в Україні або в країнах ЄС.

Як інформував ZAXID.NET, 12 січня у Молдові набув чинності закон про заборону новинних теле- і радіопередач із Росії, який забороняє трансляцію в Молдові інформаційно-аналітичних, військових або політичних теле- і радіопрограм у випадках, якщо вони були зроблені в країнах, які не ратифікували Європейську конвенцію про транскордонне телебачення, зокрема, у Росії.

На думку проросійського президента Молдови Ігоря Додона, цей закон «є відвертим зазіханням на свободу громадян у Молдові».

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Пропозиції партнерів
Загрузка...
Останні новини
Залиште відгук